:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خیابان خوابها از علیرضا عصار

باز بوی باورم خاکستریست  صفحه های دفترم خاکستریست 
پیش از اینها حال دیگر داشتم  هرچه می گفتند باور داشتم



علیرضا عصار - خیابان خوابها
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ لعبت از شاهرخ


گل آتیش روی لبهاته ،خوشگلی والله

عجب لبهائی داری والله
تو با اُون داغ لبات سوزوُندی دل ما را
لعبتی هزار ماشالاه



شاهرخ - لعبت
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ خدا رو دوست دارم از رضا صادقی

خدا رو می خوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام
خدا رو می خوام نه واسه مشکل و حل غصه هام
خدا رو دوست دارم نه واسه ی جهنم و بهشت
خدا رو دوست دارم ولی نه واسه ی زیبا و زشت
خدا رو می خوام نه واسه خودم که باشم یا برم
خدا رو می خوام نه واسه روزای تلخ آخرم
خدا رو می خوام نه واسه سکه و سکوی و مقام
خدا رو می خوام که فقط تو رو نگه داره برام


 رضا صادقی - خدا رو دوست دارم
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ تو بهار دلنشین از بنان


تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ویران من


غلامحسین بنان - تو بهار دلنشین
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ سیگارتو بکش رفیق از علی باقری

سیگارتو بکش رفیق به دروری عادت میکنیم
ما هم یه روز مثل همه به هم خیانت می کنیم


علی باقری - سیگارتو بکش رفیق
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ دیگه دیره از امین حبیبی

یکی پیدا شده صد مرتبه از تو قشنگ تر
یکی پیدا شده هزار دفعه از تو یه رنگ تر
یکی پیدا شده که قدر عشقم و می دونه
از تویه چشام حرف تویه دلم و می خونه
 
 امین حبیبی - دیگه دیره

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ هیشکی تورو دوست نداره از فرهاد جوهرکلام

هیشکی تو رو دوست نداره
من رک و راستم تو پر افاده
هیشکی تو رو دوست نداره
لبات میگه نه چشمات میگن آره
فکر حقه ای بازم دوباره
هیشکی تو رو دوست نداره


 فرهاد جوهرکلام - هیشکی تورو دوست نداره
 دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ زمستون از افشین مقدم

زمستون
برای تو قشنگه پشت شیشه
بهاره زمستونها برای تو همیشه
تو مثل من زمستونی نداری
که باشه لحظه چشم انتظاری




 افشین مقدم - زمستون
 دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ باز امدم از روزبه نعمت اللهی

گر پاسبان گوید که هی بر وی بریزم جام می
دربان اگر دستم کشد من دست دربان بشکنم


روزبه نعمت اللهی - باز امدم
 دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...