:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ پشیمون از مهدی مقدم

کجایی که ببینی‌ من هنوزم دارم تو حسرت چشات می سوزم
روز و شب دنبال یه راه چاره‌ام که بازم پامو تو قلبت بذارم


مهدی مقدم - پشیمون

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

کجایی که ببینی‌ من هنوزم دارم تو حسرت چشات می سوزم
روز و شب دنبال یه راه چاره‌ام که بازم پامو تو قلبت بذارم
همش کلافمو تو فکر اینم که هرجوری شده تو رو ببینم
ببینم که بهت بگم ببخشید دلم حرف تو رو هیچ وقت نفهمید
یه وقتایی میام کنار خونه همون وقتایی که دارم بهونه
یه چند وقت بهونتو می گیرم حالم خرابه و دارم می‌میرم
غریبه ها نتونستن بفهمن یه ذره از دلو از حرفای من
پشیمونی مثل غصه میمونه تموم خنده ها تو می سوزونه
پشیمونم، پشیمونم، پشیمون
پشیمونم برات مغرور بودم
تو بودی و ولی‌ با تو نبودم، تو بودی و من از تو دور بودم
پشیمونم، پشیمونم، پشیمون
پشیمونم برات مغرور بودم
تو بودی و ولی‌ با تو نبودم، تو بودی و من از تو دور بودم

کسی‌ جاتو نمیتونه بگیره برای گفتن این حرفا دیره
میدونم که دیگه دوسم نداری ولی‌ تو توی قلبم موندگاری
کسی‌ جاتو نمیتونه بگیره برای گفتن این حرفا دیره
میدونم دیره و دیگه تمومه ولی‌ چی‌ کار کنم که آرزومه
دوباره تو بشی‌ چراغ خونم، منم پیشت باشم دردت به جونم
میدونم دیره و دیگه تمومه ولی‌ چی‌ کار کنم که آرزومه
یه وقتایی میام کنار خونه همون وقتایی که دارم بهونه
یه چند وقت بهونتو می گیرم حالم خرابه و دارم می‌میرم
پشیمونم، پشیمونم، پشیمون
پشیمونم برات مغرور بودم
تو بودی و ولی‌ با تو نبودم، تو بودی و من از تو دور بودم
پشیمونم، پشیمونم، پشیمون
پشیمونم برات مغرور بودم
تو بودی و ولی‌ با تو نبودم، تو بودی و من از تو دور بودم

 


دریافت: 4shared - persiangig - picofile


کیفیت: 192

حجم: 4.21 مگابایت

مدت: 4:35


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد