:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ چشم سیاه از شایان

تو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم


شایان - چشم سیاه

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


» ترانه سرا ( مسعود فردمنش )

» آهنگ ساز : ( Mohamad Moghadam )
» تنظیم : ( Mohamad Moghadam )

 

قشنگیهای آسمون اگه به قرص ماهشه
تموم غصه و غمش از شبهای سیاهشه
منم تموم دلخوشیم به چشمون سیاهشه
تموم دلواپسی هام دیدن اشک و آهشه
آآه...

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم،چشم سیاه دارم

منم دلم میگیره از غصه ی جدایی
قلبم وامیسه هر وقت سفر کنه به جااایی

قشنگیهای زندگی دیدن روی یاارمه
چشم و چراغ خونه ی این دل بی قراارمه

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم،چشم سیاه دارم

منم دلم میگیره از غصه ی جدایی
قلبم وامیسه هر وقت سفر کنه به جااایی

قشنگیهای زندگی دیدن روی یاارمه
چشم و چراغ خونه ی این دل بی قراارمه

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم

توو آسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشگلی با چشم سیاه دارم

 



دریافت: 4shared - persiangig - picofile

 

آلبوم: فقط با تو

حجم: 2.35 مگابایت

مدت: 4:05

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد