:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ ای بی وفا از حجت درولی

زجر کُشم می کنه جای خالیت


حجت درولی - آی بی وفا
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
آی بی وفا کجا رفت قول و قرارت

چه نفرینی کنم بده یکم عذابت

آی بی وفا حرمتمو شکستی

به من بگو حالا یارکی هستی

آی بی وفا عشق تو داغونم کرد

دربدرو سربه بیابونم کرد

من که واست خوب بودم حرف نداشتم

ازخودم زدم واسه تو کم نذاشتم

حاله من بدُ حال تو عالی

زجر کشم می کنه جای خالیت

من اینجا جون می دم تو بی خیالی

چه جور دلت میاد پا رو دلم بذاری

نگو به قلبم بااون می مونی

چه جوردلت می اد اخه چه جور می تونی

من بدون تو می میرم اصلا  می دونی؟

خیلی بی معرفتی..


دریافت: 4shared - persiangig - picofile

کیفیت: 320

حجم: 8.66
مدت: 3:44

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد