:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ ساقی از نوید

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

 نوید - ساقی
 دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

ساقی بازم می بده نگو بسه هی بده
پیمونه ها رو نشمار جام پیاپی بده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

اونیکه عمری دیوونشم دل منو بازیچه کرده
ببین چه کرده، ببین چه کرده

دل عاشق و بی قرارم و با سنگ غم تکه تکه کرده
ببین چه کرده،ببین چه کرده

اونیکه مثل جون دوسش دارم دل منو بازیچه کرده
ببین چه کرده، ببین چه کرده

دل عاشق و سربزیرم و با سنگ غم تکه تکه کرده
ببین چه کرده، ببین چه کرده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

ساقی بازم می بده نگو بسه هی بده
پیمونه ها رو نشمار جام پیاپی بده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن
برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل


دانلود با فرمت Mp3
نظرات 1 + ارسال نظر
شمس چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 00:53

عالیه مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد