:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خونه از سعید پور سعید

وقت رفتن چرا با من خداحافظی نکردی
با پیامی با سلامی دلمو راضی نکردی

http://s4.picofile.com/file/7972328274/Saeed_Poor_Saeed_02_ghadimusic_.jpg
سعید پور سعید - خونه
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

تو که با مشعل شادی اومدی به خونه من
مثل یک نورِ امیدی تابیدی به کلبه من
وقت رفتن چرا با من خداحافظی نکردی
با پیامی با سلامی دلمو راضی نکردی
وقت رفتن چرا با من خداحافظی نکردی
با پیامی با سلامی دلمو راضی نکردی
چه کنم آروم نمی شه توی سینه این دلِ من
هنوز حرفات توی گوشم می زنه زنگ
چه کنم آروم نمی شه توی سینه این دلِ من
هنوز حرفات توی گوشم می زنه زنگ

من همیشه چشم به راهتم تا روزای بی نهایت
می مونم منتظرِ تو تا ابد تا به قیامت
من همیشه چشم به راهتم تا روزای بی نهایت
می مونم منتظرِ تو تا ابد تا به قیامت
نمی ره از خاطرِ من لحظه های با تو بودن
کار دل بی تو تمومه شعر تنهایی سرودن
چه کنم آروم نمی شه توی سینه این دلِ من
هنوز حرفات توی گوشم می زنه زنگ
چه کنم آروم نمی شه توی سینه این دلِ من
هنوز حرفات توی گوشم می زنه زنگ



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد