:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خیابان خوابها از علیرضا عصار

باز بوی باورم خاکستریست  صفحه های دفترم خاکستریست 
پیش از اینها حال دیگر داشتم  هرچه می گفتند باور داشتم



علیرضا عصار - خیابان خوابها
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

باز بوی باورم خاکستریست

صفحه های دفترم خاکستریست

پیش از اینها حال دیگر داشتم

هرچه می گفتند باور داشتم

پیرها زهر هلاهل خوردند

عشق ورزان مهر باطل خوردند

باز هم بحث عقیل و مرتضی ست

آهن تفتیده ی مولا کجاست

{ نه  فقط حرفی از آهن مانده است

شمع بیت المال روشن مانده است } ( 2 )

---

دست ها را  باز در شب های سرد

ها کنید ای کودکان دوره گرد

مژدگانی ای خیابان خواب ها

می رسد ته مانده ی بشقاب ها

در صفوف ایستاده بر نماز

ابن ملجم ها فراوانند باز

سر به لاک خویش بردید ای دریغ

نان به نرخ روز خوردید ای دریغ

گیر خواهد کرد روزی روزیت

در گلوی مال مردم خوارها

من به در گفتم ولیکن بشنوند 

نکته ها را مو به مو دیوارها

---

با خودم گفتم تو عاشق نیستی

آگه از سرّ شقایق نیستی

غرق در دریا شدن کار تو نیست

شیعه ی مولا شدن کار تو نیست

{ نه فقط حرفی از آهن مانده است

شمع بیت المال روشن مانده است } ( 2 )

---

دستها را  باز در شب های سرد

ها کنید ای کودکان دوره گرد

مژدگانی ای خیابان خواب ها

می رسد ته مانده ی بشقاب ها

در صفوف ایستاده بر نماز

ابن ملجم ها فراوانند باز

سر به لاک خویش بردید ای دریغ

نان به نرخ روز خوردید ای دریغ

گیر خواهد کرد روزی روزیت

در گلوی مال مردم خوارها

من به در گفتم ولیکن بشنوند 

نکته ها را مو به مو دیوارها



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 1 + ارسال نظر
نا شناس جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 13:42

خییییلی زیبا و پر معنی هست واقعا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد