:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام تو رو دوست دارم


تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم بازم دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم
حس میکنم عطر تو روی لباسم دوست دارم


سامان جلیلی تو رو دوست دارم
سامان جلیلی و حامد برادران - تو رو دوست دارم
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ جدید شاهرخ به نام غریب

تو غریبه من غریب هر دو خالی از فریب
منو با خودت ببر ای غریبه ای نجیب
من اسیر لحظه ها، لحظه های بی تپش
تشنه ی محبتم به سرم دستی بکش


شاهرخ غریب
شاهرخ - غریب
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ ثانیه ها از امین بانی

 اینجا یکی هست که هر ثانیه خوابت رو میبینه
تو چشمه تقویم با نبض ساعت منتظر میشینه
همیشه اونکه غرقه سکوته دستتو میخونه


امین بانی ثانیه ها
امین بانی - ثانیه ها
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ گنجشکک اشی مشی از فرهاد

گنجشگک اشی مشی, لب بوم ما مشین
بارون میاد خیس میشی, برف میاد گوله میشی
میفتی تو حوز نقاشی
خیس میشی, گوله میشین

فرهاد
زنده یاد فرهاد مهراد - گنجشکک اشی مشی
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام یادم باشی

نه دلیلی داشتی نه حرفی نه اشکی
منو داغون کردی رفتی دنبال کی
میخوام امشب با این قصه یادم باشی
یه نفر از دنیا سیره تو دنیاشی


مرتضی پاشایی یادم باشی
زنده یاد مرتضی پاشایی - یادم باشی
( این آهنگ ماکت است(نسخه اولیه) )

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ شهر عشق از جهان

واسه چشمات پره شعرم تو دلیل قصه هامی
هر نفس هم نفس تو مث غم توی صدامی

نازکم از تو نوشتم گل من ترانه ای تو
مث تنهایی عاسق پرعاشقانه ای تو

منو ببر به شهر عشق گلایه ها تو خط بزن
تو آرزو ی آخری


جهان شهر عشق
زنده یاد جهان - شهر عشق
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ بزن زیر گریه از رضا شیری

 نذار امشبم با یه بغض سر بشه
بزن زیر گریه چشات تر بشه
بذار چشماتو خیلی آروم رو هم
بزن زیر گریه سبک شی یه کم
یه امشب غرورو بذارش کنار
اگه ابری هستی با لذت ببار

هنوزم اگه عاشقش هستی که
نریز غصه هاتو تو قلبت دیگه
غرورت نذار دیگه خستت کنه
اگه نیست باید دل شکستت کنه
نمی تونی پنهون کنی داغونی
نمی تونی یادش نباشی ی ی ی
به این آسونی


رضا شیری
رضا شیری - بزن زیر گریه
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 
ادامه مطلب ...