:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ میمیرم برات از علی باقری

میمیرم بــــــرات
اگه بدونی چه می کنه اون,یاد خنده هات
آتیشم زدی
گر گرفته تنم از,برق اون نگـــــات
حالا من موندم,تو با این همه خاطــرات
می میرم برات


علی باقری - میمیرم برات
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 
میمیرم بــــــرات
اگه بدونی چه می کنه اون,یاد خنده هات
آتیشم زدی
گر گرفته تنم از,برق اون نگـــــات
حالا من موندم,تو با این همه خاطــرات
می میرم برات
عاشقم هنوز
نمی خوام که بمونی و بسوزی به ساز دلم
گفتی من میرم
نمی تونستی بری به فردا ها یا که از دلم
گر چه راهی نیست تا فردا ها یار خوشگلم
یار همدلم

باورم بکـــن
منی که نشسته تو غربتم,برای تــو
کل زندگیــــم
می سوزه مثل جهنم همه به پای تو
می سوزه مثل جهنم همه به پای تو
به پای تـو

سفرت به خیــــــر
اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور
برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نـور
برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نـور
به یه دنیا نـــــــور

نمی خوام بیـــــای
نمی خوام میون تاریکی من,تو حروم بشی
نمی خوام ازت
نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی
برو ای همه بزرگی که می خوام فقط آرزوم بشی
آرزوم بشـــــــی

نمی خوام بیــــای
نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی
نمی خوام ازت
نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی
برو ای همه بزرگی که می خوام فقط آرزوم بشی
آرزوم بشــــی
میمیرم بــــــــــرات

http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد