:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خاطره از فریدون اسرایی

خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش


فریدون آسرایی - خاطره

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


شاعر: فرید احمدی

آهنگ ساز: فریدون آسرایی

تنظیم: بهروز صفاریان

 

خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش

خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش
کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی به یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش

هر جا صدایی خسته بودهر جا دلی شکسته بود
هر جا لب جاده کسی به انتظار نشسته بود
هر جا کسی نفس نداشت مهلت پیش پس نداشت
هر جا دیدی پرنده ای لونه به جز قفس نداشت
به یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش
خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش
کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی به یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش

 


 

دریافت: 4shared - persiangig - picofile


کیفیت: 128

 

آلبوم: غریبه

حجم: 3.59 مگابایت

مدت: 3:55



نظرات 1 + ارسال نظر
کیان شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 19:04

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد