:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ حرفت حرف من از امیر رسایی

حرفای تو راز زمونه، عشق ما عشق ما هر دو جوونه
مثله نوری مثله خورشید مثله بارون تو پاکی
کوه غم ها از تو دوره، ریشه عشق پاکی
حرفت حرف من، اسمت اسم من
قلبت قلب من، اگه بمونی


امیر رسائی - حرفت حرف من (گروه کُر)

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


لای لای لای لای لای ، لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای ، لالای لالای لای
حرفای تو راز زمونه، عشق ما عشق ما هر دو جوونه
مثله نوری مثله خورشید مثله بارون تو پاکی
کوه غم ها از تو دوره، ریشه عشق پاکی
حرفت حرف من، اسمت اسم من
قلبت قلب من، اگه بمونی

لای لای لای لای لای ، لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای ، لالای لالای لای
دیدن تو لحظه خوبه ، مثله آسمون داغ جنوبه
نفس های گرم تنت ، مثله رنگ های شاده
سکوت تو، حرف هستی، صدای یک فریاده
حرفت حرف من، اسمت اسم من
قلبت قلب من، اگه بمونی
لای لای لای لای لای ، لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای ، لالای لالای لای



 

دریافت: picofile

کیفیت:128
حجم: 3.24
مدت: 3:31



نظرات 10 + ارسال نظر
یاسین یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:01

عالی بود...ممنونم

سعید پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 13:09

بسیار زیبببببببببببببببا، ممنون از شما

هادی دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 14:12

جواد صدری دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 20:19

نمیشه دانلودش کرد ولی این آهنگ رو شنیدم خیلی عالیه

رز سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 16:32

سلام خسته نباشید چرا اهنگ حرفت حرف من. نمیتونم دانلود کنم

چرا دانلود نمیشه چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 04:27

49657

آرش سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 17:26

عالی بوووووووووووووووووووود..

saja پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 19:20

عاااااااااالی

محمد جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 13:48 http://mohammadamaaa@gmail.com

khkhkhkh

جمال جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 12:01

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد