:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ بی معرفت از امین رستمی

دلم برات تنگ شده بی معرفت
تو نیستی و گریه شده یه عادت
دلم برات تنگ شده خیلی زیاد
دلم بجز تو هیچکسو نمیخواد


امین رستمی - بی معرفت

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


» شاعر : علی صالحی

» آهنگ ساز : امین رستمی

» تنظیم : بابک مافی



بی معرفت

دلم برات تنگ شده بی معرفت
تو نیستی و گریه شده یه عادت
دلم برات تنگ شده خیلی زیاد
دلم بجز تو هیچکس و نمیخواد



اینقدر گریه کردم این شبا رو
قسم دادم خدا رو به خدا رو
چه غصه ها که از غم تو خوردم
عطر تو رو خونه به خونه.بردم
من به تو دل دادم و دل سپردم
نبودی که ببینی غصه خوردم
دلم برات تنگ شده خیلی زیاد
نبودی و ندیدی بی تو مردم




دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 1.85
مدت: 2:00

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد