:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ سوغاتی از جهان

عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو
عمر دوباره منه دیدن و بوییدن تو
نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس می خوام
عمر دوباره منی تو رو واسه نفس می خوام
ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هرچی میخوام میرسم


زنده یاد جهان - سوغاتی

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

 


وقتی میای،وقتی میای،وقتی میای
وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد
تا وقتی که در وامیشه لحظه دیدن میرسه
هرچی که جادست رو زمین به سینه من میرسه
وای....
ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هرچی میخوام میرسم
به هرچی می خوام میرسم
وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم
گل های خواب الوده رو واسه کی بیدار بکنم
دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه
مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه
ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هرچی میخوام میرسم
به هرچی می خوام میرسم
زندگی قصه ی تلخی که از اغازش
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم..وای
عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو
عمر دوباره منه دیدن و بوییدن تو
نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس می خوام
عمر دوباره منی تو رو واسه نفس می خوام
ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هرچی میخوام میرسم
به هرچی می خوام میرسم




دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.63
مدت: 3:57

نظرات 1 + ارسال نظر
mousa bigdeli یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:46

بسلام سایت بسیار خوبی راه اندازی کرده اید،من بشخصه خیلی خوشم آمده است.

سلام.ممنون لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد