:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خط و نشون از امیر علی

میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز واسه یک نفر دیگه که من پریدم ....


امیرعلی - خط و نشون
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 
بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط و نشونی
پیشت نمیام میدونم اگه نباشم تنها میمونی

نگو دعوا...که دلیل جدایی و خودت خوب میدونی
میگی عاشقمی.آخه عاشق اینجوری من که ندیدم

راهی که میری.همه خطکشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز.واسه یک نفر دیگه که من پریدم....

میگی عاشقمی.آخه عاشق اینجوری من که ندیدم
راهی که میری.همه خطکشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز.واسه یک نفر دیگه که من پریدم....



منو سیاه نکن.مگه نمیدونی یه عمره که زغال فروشم
منو میترسونی...بابا گرگمو لباس بره میپوشم

تو خیال میکنی.که من بره و غلام حلقه به گوشم

میگی عاشقمی.آخه عاشق اینجوری من که ندیدم
راهی که میری.همه خطکشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز.واسه یک نفر دیگه که من پریدم....

میگی عاشقمی.آخه عاشق اینجوری من که ندیدم
راهی که میری.همه خطکشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز.واسه یک نفر دیگه که من پریدم....



دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: سر به سرم نذار خدا
حجم: 3.33
مدت: 3:37

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 13:53 http://www.jahizieh.net

دست شما درد نکنه خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد