:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ فدای تو چشام از امین حبیبی

بدون تو کجا برم کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم
تو که نیستی به کی بگم چشاش رو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بهم نخنده
بدون تو با کی حرف بزنم دردت بجونم
تواین دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم
به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو میکنم بمیرم

امین حبیبی - فدای تو چشام
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

دارم دق میکنم تحمل ندارم دیگه خسته شدم دارم کم میارم
دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم همش فکر توئم همش بی قرارم
دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم
فدای تو چشام
دلم داره واسه تو پرپر میزنه تو رفتی و هنوز خیالت با منه

 بدون تو کجا برم کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم
تو که نیستی بگم چشاش رو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بهم نخنده
بدون تو با کی حرف بزنم دردت بجونم
تواین دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم
به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو میکنم بمیرم



دریافت picofile

حجم: 4.38
مدت: 4:47

نظرات 4 + ارسال نظر
bita یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 14:50

عالے بود

پری چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 18:24

:

:│

zahra سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:03 http://zahra18@gamil.com

zahra سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد