:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ افسون از فریدون اسرایی

افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در فاله توام دنباله توام
اگه بخوای نخوای من ماله توام

فریدون اسرایی
فریدون آسرایی - افسون
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 
افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در فاله توام دنباله توام
اکه بخواب نخوای من ماله توام

افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در فاله توام دنباله توام
اکه بخواب نخوای من ماله توام

اگه ستاره شی هر جا باشی تو رو پیدا میکنم
هر جور شده تو خونه ی قلبت خودمو جا می کنم
فریاد از دلفریاذ از این دل

اگه ستاره شی هر جا باشی تو رو پیدا میکنم
هر جور شده تو خونه ی قلبت خودمو جا می کنم
فریاد از دلفریاذ از این دل

افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در خاله توام دنباله توام
اکه بخواب نخوای من ماله توام

افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در خاله توام دنباله توام
اکه بخواب نخوای من ماله توام

اگه ستاره شی هر جا باشی تو رو پیدا میکنم
هر جور شده تو خونه ی قلبت خودمو جا می کنم
فریاد از دلفریاذ از این دل

اگه ستاره شی هر جا باشی تو رو پیدا میکنم
هر جور شده تو خونه ی قلبت خودمو جا می کنم
فریاد از دلفریاذ از این دل


افسونه توام مجنونه توام
این عاشقی رو مدیونه توام
در خاله توام دنباله توام
اکه بخواب نخوای من ماله توام

دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: سرگذشت
حجم: 4.8
مدت: 4:27

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد