:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ برو با یارت عزیزم

برو با یارت عزیزم رهاکن این تن منو
 الهی صد ساله بشه عشق قشنگت عزیزم
اما یه قول بهم بده یارتو تنها نذاری
که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه
منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم
 قلبمو سنگیش بکنم عشقتو خاکستر بکنم
اگه یه روز خواستی گلم کسی رو نفرینش کنی
بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه


http://s3.picofile.com/file/7973963866/Aks_Mojod_Nist_ghadimusic_.jpg
ناشناس - نامعلوم ;)
(این اهنگ رو کیارش هم خونده در البوم بازنده که گوش دادم ولی اون نیست)

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...




همش بهونه بود
مساله یار دیگه بود
دلت هوایی شده بود
کارم از کار گذشته بود
یه قول بهم بده
که هیچ وقت یارتو تنها نذاری
که مثل من اسیر بشه و آوارت
اگه خواستی کسی رو نفرین بکنی
بگو که مثل من بشه
زجر جدایی بکشه
زجر جدایی بکشه
آخه چه جور دلت اومد تنها بذاری و بری آخه مگه حرفی زدم زخم زبونی من زدم

آخه چه جور دلت اومد تنها بذاری و بری آخه مگه حرفی زدم زخم زبونی من زدم

آره همش بهونه بود مساله یار دیگه بود دلت هوایی شده بودکارم از کار گذشته بود
برو با یارت عزیزم رهاکن این تن منو الهی شصت ساله بشه عشق قشنگت عزیزم
اما یه قول بهم بده یارتو تنها نذاری که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه

آخه چه جور دلت اومد تنها بذاری و بری آخه مگه حرفی زدم زخم زبونی من زدم

آخه چه جور دلت اومد تنها بذاری و بری آخه مگه حرفی زدم زخم زبونی من زدم


آره همش بهونه بود مساله یار دیگه بود دلت هوایی شده بودکارم از کار گذشته بود
برو با یارت عزیزم رهاکن این تن منو الهی شصت ساله بشه عشق قشنگت عزیزم
اما یه قول بهم بده یارتو تنها نذاری که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه
منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم قلبمو سنگیش بکنم عشقتو خاکستر بکنم
اگه یه روز خواستی گلم کسی رو نفرینش کنی بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه





 

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.99
مدت: 4:21

نظرات 3 + ارسال نظر
روح اله یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:27

عالی بود نفرین ب بی وفایان

زهرا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 20:47

سلام خیلی اهنگ قشنگیه ولی من بلد نیستم دانلود کنم.
هیچ سایتی واسه دانلود نذاشته

sajad چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:30 http:// avayegisu.blogfa.com

In ahang ro man chand sal donbalesh gashtam peyda nakardam.
Karetooon mahshar booood doseton daram

ممنوناهنگی بسیار زیباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد