:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ این چه حسیه از سهراب پاکزاد و امیر طبری


حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ،آخه چرا من رو هوام


سهراب پاکزاد
سهراب پاکزاد و امیر طبری - این چه حسیه

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



» شاعر : سهراب پاکزاد
» آهنگ ساز : سهراب پاکزاد و امیر طبری
» تنظیم : نیما وارسته




آروم ، آروم

این چه حسیه

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام

این چه حسیه

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام

 




دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: زیر بارون
حجم: 5.22
مدت: 5:41

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد