:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ دلم گرفته از امین رستمی

پای پنجره نشستم ، کوچه خاکستریه باز ،
زیر بارون من که دلتنگتم امروز
انگار از همون روزاست ، حال و هوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته ، دوباره هوای تورو داره
چشمای خیسم ، واسه‌ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره



امین رستمی - دلم گرفته
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


پای پنجره نشستم ، کوچه خاکستریه باز ،
زیر بارون من که دلتنگتم امروز
انگار از همون روزاست ، حال و هوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته ، دوباره هوای تورو داره
چشمای خیسم ، واسه‌ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم ، یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه ، واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام ، دوباره هوای تورو داره

هوای شهر تو و بوی گل ها
پیچیده توی اتاقم مثل خواب
داره بدجوری غریبی می کنه
آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته ، دوباره هوای تورو داره
چشمای خیسم ، واسه‌ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم ، یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه ، واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام ، دوباره هوای تورو داره

دلم گرفته ، دوباره هوای تورو داره
چشمای خیسم ، واسه‌ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

دلم گرفته ، دوباره هوای تورو داره
چشمای خیسم ، واسه‌ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره




دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.67
مدت: 4:00

نظرات 1 + ارسال نظر
فتحی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:49 http://sama

سلام من نمیتونم لینک دانلود رو پیدا کنم لطفا راهنماییم کنید.5

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد