:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ آخرین برگ از منوچهر طاهر زاده

تو بیا که آخرین برگ منی، آرزوی لحظه مرگ منی،
 تو بیا که خسته ام ،زجهان گسسته ام....

منوچهر طاهر زاده اخرین برگ
زنده یاد منوچهر طاهر زاده - آخرین برگ
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 
 

» شاعر : محمد علی چاوشی



یه نفر میاد که دلم داره هواش،تو گوش دلم پیچیده زنگ صداش ،خورشید نگاش اگه نتابه تو شب سیاهمون ، در قطب ظلمت یخاجی میشه کویر دلامون ، وای اگه نیادونی که اسمش رو لب بهاره اونیکه اسمش آخرین برگ باغ انتظاره ...
بی تو در تقدیر مرداب دلم...
خسته تر از روح گردابه دلم...
تو بیا که آخرین برگ منی، آرزوی لحظه مرگ منی، تو بیا که خسته ام ،زجهان گسسته ام....
ای که اسم تو طلوع باورصبح، آه اگه نیای با خنده از در صبح...
وقتی شب میرسه مثل یه همزاد پیر تو گلوم میشکنه فریاد دستمو بگیر ....
بی تو در تقدیر مرداب دلم...
خسته تر از روح گردابه دلم...
تو بیا که آخرین برگ منی، آرزوی لحظه مرگ منی توبیا که خسته ام ،زجهان گسسته ام....


دریافت: picofile

کیفیت: 160
حجم: 7.10
مدت: 6:12

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد