:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ دارا و سارا از جهان

نمیدونم چی بر سر دارا و سارا اومد؟
کی جای اونا تو کتابا اومد
دارا یقینآ حالا داراتره
حال و روزش از من و تو بهتره

دلم واسه سارای بیچاره سوخت
وقتی دیدم چادر سیا بر سره


زنده یاد جهان - دارا و سارا

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


چی مونده امروز یادمون از اون همه درسو کتاب
کجا کشیده کارمون حتی نمیدیدیم تو خواب
به دل هزار تا آرزو تمومشون نقش بر آب
نوبت به نسل ما رسید، یکدفعه دنیا شد خراب


آب آب بابا آب
هزار سوال بی جواب

زخم هزار ترکه رو دست خسته
تو سری و چوب کف پای بسته
یکی بیاد بگه آقا زور نگه
اونی که رفته اون بالا نشسته



نمیدونم چی بر سر دارا و سارا اومد؟
کی جای اونا تو کتابا اومد

دارا یقینآ حالا داراتره
حال و روزش از من و تو بهتره

دلم واسه سارای بیچاره سوخت
وقتی دیدم چادر سیا بر سره

آب آب بابا آب
هزار سوال بی جواب

نمیدونم چی بر سر دارا و سارا اومد؟
کی جای اونا تو کتابا اومد

دارا یقینآ حالا داراتره
حال و روزش از من و تو بهتره

دلم واسه سارای بیچاره سوخت
وقتی دیدم چادر سیا بر سره

آب آب بابا آب
هزار سوال بی جواب


دریافت: picofile

کیفیت: 320
آلبوم: شهر عشق
حجم: 11.5
مدت: 5:02

نظرات 2 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 13:01

استاد کاراش تک بود

علی جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:01 http://alired_blogsky.com

سلام دوست خوبم
.
روحش شاد
.
موفق باشی

سلام.
خدا بیامرش
عاشق صداشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد