:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به نام تب گریه


تب گریه گرفته چشامو چقد ابریه حال و هوامو
به کسی نمی گم دیگه حرفامو


علی لهراسبی - تب گریه

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

» ترانه سرا ( ﻣﻬﺮﺯﺍﺩ ﺍﻣﯿﺮﺧﺎﻧﯽ )
» آهنگ ساز : ( پازل باند )
» تنظیم : ( پازل باند )


 
تب گریه گرفته چشامو چقد ابریه حال و هوامو

به کسی نمی گم دیگه حرفامو

کسی که نمی فهمه نگامو داره میمیره دلخوشی هامو

کسی نیست دیگه پاک کنه اشکامو

کسی نمیاد بجات عشقم صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو

دلم نمیمیره برات عشقم ما منی تو

ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم

آخه تو بگو چرا

چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا



مثل گلدون خشک توی ایوون

که تموم میشه توی زمستون

مثل یخ شده یخ زده قلبامون

مثل من مثل تو مثل بارون

دیگه خیسه چشای دوتامون

نمیره غمو میمونه این مهمون

کسی نمیاد بجات عشقم صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو

دلم نمیمیره برات عشقم ما منی تو

ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم

آخه تو بگو چرا

چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 2.97
مدت: 3:14

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد