:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ مخاطب خاص از علی عبدالمالکی


آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس
آهای مخاطب خاص اجازه دست شماس
قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاس



علی عبدالمالکی - مخاطب خاص
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


تو رو واسه خوبیات دوس دارمت
واسه مهربونیات دوس دارمت

داری منو میکشی با اون چشات
واسه عاشق کشیات دوس دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست
برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماس
قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاس

من تو رو دلم میخواد دوس دارمت
خنده هات بهت میاد دوس دارمت

اگه حتی تو تنها منو یکم بخوای
من تو رو خیلی زیاد دوس دارمت

تو رو واسه خوبیات دوس دارمت
واسه مهربونیات دوس دارمت

داری منو میکشی با اون چشات
واسه عاشق کشیات دوس دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست
برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماس
قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاس




 

دریافت: picofile

کیفیت: 320
آلبوم: مخاطب خاص
حجم: 7.87

مدت: 3:26



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد