:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار بنام کاشکی

کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی


علیرضا روزگار کاشکی
علیرضا روزگار - کاشکی
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



حس من به تو همون اونقدره که با نبودنت میمردم
آره میمردم … آره میمردم
تموم قسم هامو که راستکی بود به جونت میخوردم
آره میخوردم … آره میخوردم
یادم مثل بچه ها میشدم و دلتو میمردم
من دلتو میمردم .. من دلتو میمردم
کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی
کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی
کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی
کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی
کاشکی
کاش این احساس خوبی که به دوشتم همیشگی بود
همیشگی بود .. همیشگی بود
همه وقت هایی که باهم بودیم رو ته زندگی بود
زندگی بود … زندگی بود
چه روزای خوب یکه حرف منو و حرفای تو یکی بود
آره یکی بود … آره یکی بود
راه رفتن کنار هم برای ما بدون خستگی بود
خستگی بود … بدون خستگی بود
کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی
کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی
کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی
کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی





 

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.64
مدت: 3:58

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد