:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ دم آخر از محسن یگانه

جای خالیه تو شعله کشیده
به قلبم که تو رو عمری ندیده
چه احساس بدی دارم عزیزم
گمونم دم آخرم رسیده


محسن یگانه
محسن یگانه - دم آخر (هنوزم)
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...




 کسی به جات نیومده هنوزم
نه هیچ وقت حتی واسه یه روزم
ولی بیوفا کمی وفا کن
تا کی چشامو به جاده بدوزم

جای خالیه تو شعله کشیده
به قلبم که تو رو عمری ندیده
چه احساس بدی دارم عزیزم
گمونم دم آخرم رسیده

جای خالیه تو شعله کشیده
به قلبم که تو رو عمری ندیده
چه احساس بدی دارم عزیزم
گمونم دم آخرم رسیده

خاطراتت اینجا کنارم...
هنوز یادگاریاتو دارم ...
تو شاید که خوش باشی ولی من ...
یه عمره ...

کسی به جات نیومده هنوزم
نه هیچ وقت حتی واسه یه روزم
ولی بیوفا کمی وفا کن
تا کی چشامو به جاده بدوزم

جای خالیه تو شعله کشیده
به قلبم که تو رو عمری ندیده
چه احساس بدی دارم عزیزم
گمونم دم آخرم رسیده

جای خالیه تو شعله کشیده
به قلبم که تو رو عمری ندیده
چه احساس بدی دارم عزیزم
گمونم دم آخرم رسیده

خاطراتت اینجا کنارم...
هنوز یادگاریاتو دارم ...
تو شاید که خوش باشی ولی من ...
یه عمره ...


دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.25
مدت: 3:32

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد