:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ گناهم را ببخش از جهان


http://s3.picofile.com/file/8188723768/Jahan_05_ghadimusic_.jpg
زنده یاد جهان - گناهم را ببخش
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...





اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم
و یا از روی خود خو اهی فقط خود را پسندیدم
گناهم را ببخش . گناهم را ببخش
اگر از دست من در خلوت خود گر یه ای کردی
اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی
گناهم را ببخش . گناهم را ببخش
اگر تو مهربان بودی و من نامهربان بودم
برای دیگران سبز و برای تو خزان بودم
اگر تو با تحمل مست از خود خواهی ام کردی
اگر من بی سبب گه با خشم بی امان بودم
گناهم را ببخش . گناهم را ببخش
اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من
اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من
عدالت را اگر کشتم به حکم حس خود خواهی
پشیمانی که هستی سالها هم آشیان من
گناهم را ببخش . گناهم را ببخش

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد