:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ آسمان همیشه ابری نیست از محسن یگانه


آخره راه اومدن با روزگار، گره ی کوریه که بخت منه
که تموم اتفاقای بدش، شاهد زندگیه سخته منه

محسن یگانه
محسن یگانه - آسمان همیشه ابری نیست
Mohsen Yeganeh - Aseman Hamishe Abri Nist
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ نارفیق از مهدی احمدوند


نا رفیق بودی برام آهای رفیق با مرام
زخم کاریتم نذاشته بال پروازی برام
دلتم خنک بشه پرِ دستم جای تیغ
ضربه اخرتم به هدف خورده دقیق

مهدی احمدوند نارفیق
مهدی احمدوند - نارفیق
Mehdi Ahmadvand - Narafigh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دل من از داوود مقامی


اگه یادش بره که وعده با من داره وای وای وای
اگه دل بیچارم رو به دست غم بسپاره وای وای وای
ای خدا بهار اومد، گل من نیومد وای وای وای
فصل کشت و کار اومد یار من نیومد وای وای وای
دل من شکسته طاقت نداره والا

داود مقامی داوود مقامی
زنده یاد داوود مقامی - دل من (اگه یادش بره)
Davood Maghami - Del e Man
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ بزار گریه کنم از علی تکتا


بزار گریه کنم
از تو خیلی ممنونم کاش نمی گفتی که مجنونم
تابه همیشه پای تو میمونم.پای تو میمونم

علی تکتا علی زیبایی
علی تکتا و ایلیا - بزار گریه کنم
Ali Takta & Iliya - Bezar Gerye Konam
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ چشمهای بارونی از علی اصحابی


به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره
حرف من همینه که برو پی کار خودت
هر چی درد و غم غصست همگی مال خودت

علی اصحابی
علی اصحابی - چشمهای بارونی
Ali Ashabi - Cheshm Haye Barooni
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ سلام آخر از احسان خواجه امیری


خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دلهای خسته

احسان خواجه امیری سلام آخر
احسان خواجه امیری - سلام آخر
Ehsan Khaje Amiri - Salame Akhar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ قسمت از حمید عسکری


هیشکی مثه من تو رو دوست نداره
اینو از تو چشام می‌تونی بخونـی
...

قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم
برای آخرین بار برای تو بمیرم

حمید عسکری
حمید عسکری - قسمت
Hamid Askari - Ghesmat
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ تو آرومی از فریدون آسرایی


تو آرومی تو دریایی
تومغروری تو آتیشی
من از چشم تو میخونم ،که داری عاشقم میشی
...
چه جوری شد نمیدونم
ولی با من مدارا کن

فریدون آسرایی
فریدون آسرایی - تو آرومی
Fereydoun Asraie - To Aroomi
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...