:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ خدایا از علیرضا روزگار

خدایا عاشقم کرد و کنار من نمیمونه
داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه
...

چه ساله نحسی امسال چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم


علیرضا روزگار
علیرضا روزگار - خدایا
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...




خدایا عاشقم کرد و کنار من نمیمونه
داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه
خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره
دل بیرحم اون حالا یه جای دیگه‌ای گیره
خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه
چه ساله نحسی امسال چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم

تو تعبیر کدوم خوابی کدوم کابوس بی‌پایان
چقدر دل میبری ساده چقدر دل میکنی آسون
کدوم مهمون ناخونده منو از قلب تو رونده
نگاتو کی ازم دزدید دل من رو کی سوزونده
خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه
چه ساله نحسی امسال چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم



دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: پرم از گریه
حجم: 2.61
مدت: 2:50

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد