:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ ننه گل محمد از بصیر احمدی

صد بار گفتم همچی مکو ننه گل محمد
زلفای سیا ر قیچی مکو ننه گل محمد
صد بار گفتم پلاو مخار ننه گل محمد


http://s3.picofile.com/file/7973963866/Aks_Mojod_Nist_ghadimusic_.jpg
بصیر احمدی - ننه گل محمد
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

صد بار گفتم همچی مکو ننه گل محمد
زلفای سیا ر قیچی مکو ننه گل محمد
صد بار گفتم پلاو مخار ننه گل محمد
ور دور کوه ها تاو مخار ننه گل محمد
صد بار گفتم یاغی مرو ننه گل محمد
رفیق الداغی مرو ننه گل محمد
الداغی بی وفای ی ننه گل محمد
تا آخر با تو نیا ی ننه گل محمد
امروز که دور دورونس ننه گل محمد
اسب سیات د جاولونس ننه گل محمد
ای جاولونا همیشه نیس ننه گل محمد
اسب سیات د بیشه نیس ننه گل محمد
وصف شما د ایرونس ننه گل محمد
عکس شما د تهرونس ننه گل محمد
کو جرق و جرق شمشیرت ننه گل محمد
کو درق و درق هف تیرت ننه گل محمد
کو اجاقت  کو اتاقت ننه گل محمد
کو برارای قولچماقت ننه گل محمد
گل محمد د خاو بی ی ننه گل محمد
تفنگشم برنو بی ی ننه گل محمد
او تخمرغای لای نونت ننه گل محمد
آخر نرف نیش جونت ننه گل محمد
قت بلندت شوه رفت ننه گل محمد
زن قشنگت بیوه رف ننه گل محمد
الای بمیره قاتلت ننه گل محمد
خنک ر و دل مارت ننه گل محمد





دریافت: picofile

کیفیت: 64
حجم: 2.56
مدت: 5:34

نظرات 6 + ارسال نظر
علی محمد باقری یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 01:39

سلام برادر من چرا دانلود نمی شود که خراسانی ام و پیرمرد سواد سایبری چندانی هم ندارم این درست نیست که مردم را سر گردان کنید

مجید پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 02:17

خیلی عالی بوددست شمادردنکنه

زهرا دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 00:03

ه7ف7غعاعذ7عاق سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 11:02

جواد چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 09:25

مرسی خیلی جاااالب بود

Judy..abbott یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 05:20

خیلی ممنون...خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم آهنگهای قدیمی و مخصوصا اون آهنگ هندی که گذاشته بودی،بازم ممنون.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد