:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ غربت اجباری از جهان


 توی معرکه هستی تا سرم رو گردوندم
یه وقت دیدم گذشت عمرو
یه وقت دیدم گذشت عمرو
روی دسته خودم موندم

...

دیدم غربت اجباری شده یه جور گرفتاری
دیدم عجب بلایی شد این روزهای تکراری
با این روزای بی برگشت
که هیچکی نیست به یاد من
دیدم فقط خود عشقه که میرسه به داد من


جهان خواننده
زنده یاد جهان - غربت اجباری
Jahan - Ghorbate Ejbari

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...





 توی معرکه هستی تا سرم رو گردوندم
یه وقت دیدم گذشت عمرو
یه وقت دیدم گذشت عمرو
روی دسته خودم موندم
روی دسته خودم موندم

دیدم غربت اجباری شده یه جور گرفتاری
دیدم عجب بلایی شد این روزهای تکراری
با این روزای بی برگشت
که هیچکی نیست به یاد من
دیدم فقط خود عشقه که میرسه به داد من

برگرد تو ای خاطره ساز لحظه لحظه
بی تو جلوه های زندگی پریده رنگ است
برگرد که بی تو حال و روز خوش ندارم
بین من و لحظه های من همیشه جنگ است

ما خونه عشقو واسه دلدادگی ساختیم
فکر نکن که اونو به همین سادگی ساختیم
به همین سادگی ساختیم
صاحبدل بی دل به خدا منم منم من
آن ساقه از ریشه جدا منم منم من
منم منم من

توی معرکه هستی تا سرم رو گردوندم
یه وقت دیدم گذشت عمرو
یه وقت دیدم گذشت عمرو
روی دسته خودم موندم
روی دسته خودم موندم

دیدم غربت اجباری شده یه جور گرفتاری
دیدم عجب بلایی شد این روزهای تکراری
با این روزای بی برگشت
که هیچکی نیست به یاد من
دیدم فقط خود عشقه که میرسه به داد من

برگرد تو ای خاطره ساز لحظه لحظه
بی تو جلوه های زندگی پریده رنگ است
برگرد که بی تو حال و روز خوش ندارم
بین من و لحظه های من همیشه جنگ است

ما خونه عشقو واسه دلدادگی ساختیم
فکر نکن که اونو به همین سادگی ساختیم
به همین سادگی ساختیم
صاحبدل بی دل به خدا منم منم من
آن ساقه از ریشه جدا منم منم من
منم منم من

توی معرکه هستی تا سرم رو گردوندم
یه وقت دیدم گذشت عمرو
یه وقت دیدم گذشت عمرو
روی دسته خودم موندم
روی دسته خودم موندم

دیدم غربت اجباری شده یه جور گرفتاری
دیدم عجب بلایی شد این روزهای تکراری
با این روزای بی برگشت
که هیچکی نیست به یاد من
دیدم فقط خود عشقه که میرسه به داد من

دیدم غربت اجباری شده یه جور گرفتاری
دیدم عجب بلایی شد این روزهای تکراری






دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: پرنده و پرواز
حجم: 4.95
مدت: 5:23

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد