:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ رویای پاک از امیر کریمی و مهران فهیمی


کاش بودم کنارت ای گل تا که دستاتو بگیرم
تو یه قطره از خدایی ...


امیر کریمی و مهران فهیمی - رویای پاک
Amir Karimi & Mehran Fahimi - Royaye Pak

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



 تو همون بودی که من خوابشو دیدم
تو همونی که میخوام براش بمیرم
تو همون فرشته ای از جنس آدم
تو واسم نشونه از خدای عالم
تو همونی که تو خنده هام شریکی
توی درد و غصه هام واسم طبیبی
تو همون رویای پاکی
که توی شبهای من بود شبهای من بود
تو یه قطره از خدایی
تو همون بودی و هستی
که میخوام براش بمیرم
از خدا خواستم همیشه
رادموزیک سایت موسیقی
پیش تو آروم بگیرم
تو واسم دنیای عشقی
تو تموم لحظه هامی
تازه میشه روح و جونم
وقتی که تو پا به پامی
از خدا میخوام همیشه
که کنار تو بمونم
شمع و باش پروانه میشم
تا کنار تو بسوزم
وقتی چشمات گریه میکرد
آرزوم بود که بمیرم
کاش بودم کنارت ای گل
تا که دستاتو بگیرم
تو یه قطره از خدایی

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 4.83
مدت: 3:30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد