:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ عطر پونه از آرش والا


اومدی و با چشمات دلم رو کردی غارت
دیگه برام نمونده یه خواب راحت
من رو ببر با حرفات تا مرز بی نهایت
به قصه های خوب تو کردم عادت
غزل خون چشماتم، دیوونه ی اداتم
ببین که خاطرخواهتم، من خاک پاتم

...
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر راهت عزیزم به انتظار می شینم

بیا با عطر نعناع، بیا با عطر پونه
بیا و گل های بهار با خود بیار به خونه
بیا تا گل بوته دل بزنه جونه
بیا کنارم ای یار، هوای تو دارم ای یار
بیا ببین از غم عشقت یادگارم ای یار



آرش والا - عطر پونه
Atash Vala - Atr e Pooneh

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


اومدی و با چشمات دلم رو کردی غارت
دیگه برام نمونده یه خواب راحت
من رو ببر با حرفات تا مرز بی نهایت
به قصه های خوب تو کردم عادت
غزل خون چشماتم، دیوونه ی اداتم
ببین که خاطرخواهتم، من خاک پاتم
دلم رو هی نلرزون، قربونی نگاتم
می خوایی بگو بمیرم که جون فداتم
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر راهت عزیزم به انتظار می شینم
بیا با عطر نعناع، بیا با عطر پونه
بیا و گل های بهار با خود بیار به خونه
بیا تا گل بوته دل بزنه جونه
بیا کنارم ای یار، هوای تو دارم ای یار
بیا ببین از غم عشقت یادگارم ای یار
نگذار منو در انتظارت بی قرارم ای یار
برام عزیز تو مثال جونی
همون که من میخوامش همونی
قیمت عشق تو هرچی باشه
من میخرم با همه گرونی
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر راهت عزیزم به انتظار می شینم
دلم می خواد، امینت باشم ای دل
سر کوچه، کمینت باشم ای دل
همون ساعت که از خونه درآیی
خودم فرش زمینت باشم ای
بیا با عطر نعناع، بیا با عطر پونه
بیا و گل های بهار با خود بیار بخونه


دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: آدرس عشق
حجم: 5.73
مدت: 6:15

نظرات 1 + ارسال نظر
abolfazl چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:39

خیلی قشنگ بود +++++

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد