:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ زیر بارون از بابک جهانبخش


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغه تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون


بابک جهانبخش زیر بارون
بابک جهانبخش و رضا صادقی - زیر بارون
Babak Jahanbakhsh Ft. Reza Sadeghi - Mano Baroon
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

ترانه‌سرا: بابک جهانبخش
  آهنگساز و تنظیم‌کننده: بابک جهانبخش



"بابک جهانبخش"
سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام
عیبی نداره می دونم باعث این جدایی ام

"رضا صادقی"
رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه

"بابک جهانبخش"
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود
"رضا صادقی"
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغه تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
"بابک جهانبخش"
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغه تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
"دو صدایی"
چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارون


دریافت: picofile

کیفیت: 320
حجم: 9.62

مدت: 4:12

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد