:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام بیهوش


گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه
عطرت داره منو بی هوش میکنه


سهراب پاکزاد بیهوش
سهراب پاکزاد - بیهوش
Sohrab Pakzad - Bihoosh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



آهنگساز:  تایماز اطاعتی
ترانه‌سرا:  علی ایلیا
تنظیم‌کننده:  تایماز اطاعتی


 تو باز ساکتی مثل همیشه

یچیزی تو دلم ساکت نمیشه ، باید بهت بگم

من بی قرارتم ، وقتی کنارتم

چه بی ارادمو حالم چه مبهمه

حالا که دست تو نزدیک دستمه

گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه

عطرت داره منو بی هوش میکنه

وقتی که با منی فکر نرفتنم

من بغض عشقمو پیش تو میشکنم

جوری که با توام نیستم من با کسی

من میرسم به عشق وقتی که میرسی

چه بی ارادمو حالم چه مبهمه

حالا که دست تو نزدیک دستمه

گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه

عطرت داره منو بی هوش میکنه

وقتی که با منی فکر نرفتنم

من بغض عشقمو پیش تو میشکنم

جوری که با توام نیستم من با کسی

من میرسم به عشق وقتی که میرسی

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 4.97

مدت: 5:12


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد