:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ تو خیال کردی بری از سیروان خسروی


تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه
نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه

سیروان خسروی تو خیال کردی بری
سیروان خسروی - تو خیال کردی بری
Sirvan Khosravi - To Khial Kardi Beri
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



» شاعر : امید اطهری نژاد
» آهنگ ساز : سیروان خسروی
» تنظیم : سیروان خسروی


تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

باغ خونه بی تو خشک و بی رنگ میشه

فکر میکردی که بری دلم پر از رنج وغمه

بعد تو رنگ گلها رنگ سیاه ماتمه

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه

فکرنکردی میتونم تو رو فراموش کنم

مثل بادی بوزم شعلتو خاموش کنم

راه بین من وتو دور ترین فاصله شد

برای به هم رسیدن دلها بی حوصله شد

حالا امروز دیگه من اسم تو یادم نمیاد

دیگه حتی دل من خاطره هاتم نمی خواد

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه

فکرنکردی میتونم تور و فراموش کنم

مثل بادی بوزم شعلتو خاموش کنم

میدونم توی دلت تلخ ترین گله هاست

حسرت باز شدن کورترینه گره هاست

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه



 

دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: تو خیال کردی بری
حجم: 3.50

مدت: 3:49



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد