:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ نارفیق از مهدی احمدوند


نا رفیق بودی برام آهای رفیق با مرام
زخم کاریتم نذاشته بال پروازی برام
دلتم خنک بشه پرِ دستم جای تیغ
ضربه اخرتم به هدف خورده دقیق

مهدی احمدوند نارفیق
مهدی احمدوند - نارفیق
Mehdi Ahmadvand - Narafigh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 ترانه سرا: مهدی احمدوند
 آهنگ ساز : مهدی احمدوند
تنظیم : مهدی احمدوند



رفاقتو تو حق من امشب تموم کردی رفیق
گرفتی از من دستای عشقمو نامردنارفیق

دارم میبینم اون روزو نه اون تورو بخواد نه تو
نه راه برگشت واسه من نه راه جبران واسه تو

چه حالی داشتم حال اون روزامو داری تو الان(العان)
تو دست من بود دستای اون که تو دستتِ الان

یه روز به حرفم میرسی امروزو یادت بمونه
رفتنی میره میدونم محالِ یارت بمونه

نا رفیق بودی برام آهای رفیق با مرام
زخم کاریتم نذاشته بال پروازی برام

دلتم خنک بشه پرِ دستم جای تیغ
ضربه اخرتم به هدف خورده دقیق



 دانلود آهنگ نارفیق مهدی احمدوند با کیفیت 128

حجم: 3.90
مدت: 4:15

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد