:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم


وای دلم
منو میکشه سکوتت
وای دلم
عذابم میده نبودت

سامان جلیلی وای دلم
سامان جلیلی - وای دلم
Saman Jalili - Vay Delam
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


عشق من کجای زندگیتم بگو
از این روزای پر پر بگو
که میرسیم به آخر بگو
عشق من الان که روبروتم بگو
بگو که آرزوتم بگو تمومه زندگیتم
بگو وای دلم منو میکشه سکوتت
وای دلم عذابم میده نبودت
وای دلم بدون تو نمیتونم
وای دلم نگو از من دل میکنی
وای دلم تو هنوزم عشق منی
وای دلم بدون تو نمیتونمعشق من چی مونده از غرورم بگو
چرا من از تو دورم بگو
از این سکوت مبهم بگو
عشق من الان که روبروتم بگو
که میکنی تو ترکم بگو
رسیده روز مرگم بگو
وای دلم منو میکشه سکوتت
وای دلم عذابم میده نبودت
وای دلم بدون تو نمیتونم
وای دلم نگو از من دل میکنی
وای دلم تو هنوزم عشق منی
وای دلم بدون تو نمیتوم





دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 2.88

مدت: 3:08



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد