:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام بمون


به خاطر خدامون نرو
من که فراموش نمیکنم تو رو

محسن یاحقی بمون
محسن یاحقی - بمون
Mohsen Yahaghi - Bemoon

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



تو رو اون لحظه ی خوب عاشقی هدیه داد به من
چقدر خوب بود اون لحظه که عاشقت شدم
تا که یه لحظه شوم رسید تو رو از من دور کرد
تو که میدونی طاقت نمیارم برگرد
آخه میکشه خاطراتت منو
منه دیوونه عاشقه تو رو
بمون دیوونه تر نشم
آوره و دربه در نشم
از گریه هام عشقمو بخون
نفس بکش نفس من بمون
بخاطر خدا نرو
منکه فراموش نمیکنم تورو
اگه اومدی بیا نزدیک آخه چشمام سو نداره
مردی که عشقش نباشه دیگه آرزو نداره
فکر نمیکردم یه روزی داغتو ببینم عشقم
تا ابد تا زنده هستم چشم برات میشینم عشقم
یه روز میکشه خاطراتت منو
منه دیوونه عاشقه تو رو
بمون دیوونه تر نشم
آوره و دربه در نشم
از گریه هام عشقمو بخون
نفس بکش نفس من بمون
بخاطر خدا نرو
منکه فراموش نمیکنم تورو
بمون دیوونه تر نشم
آوره و دربه در نشم
از گریه هام عشقمو بخون
نفس بکش نفس من بمون
بخاطر خدا نرو
منکه فراموش نمیکنم تورو




کیفیت: 128
حجم: 3.14

مدت: 3:25 

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد