:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام تهران


تهران برای خنده هات
لحظه شماری میکنه

بابک جهانبخش
بابک جهانبخش - طهران
Babak Jahanbakhsh - Tehran
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



از حرف مردم رد شدم تا این شروع ما بشه
ا مشرق از حسم به تو رنگِ طلوع ما بشه
اینجا برای دیدنت دل بی قراری میکنه
طهران برای خنده هات لحظه شماری میکنه
یادت بمونه خوب من مفهوم دنیای منی
 شاید نمیدونی ولی تعبیر رویای منی
عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم
 با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم
هر بار که میبینم تو رو از خودمم عاشق ترم
رو جاده ی احساس من نبض قدمهاتو ببین
قلبم هیاهو میکنه عاشق شدم با تو ببین
اینجارو با تصویر تو غرق شقایق میکنم
 شهرم به عشقت روشنه تهرانو عاشق میکنم
یادت بمونه خوب من مفهوم دنیای منی
 شاید نمیدونی ولی تعبیر رویای منی
عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم
 با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم
هر بار که میبینم تو رو از خودمم عاشق ترم


دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.65

مدت: 3:58


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد