:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید گلپا به نام شعر ناگفته


هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد
دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد


http://s3.picofile.com/file/8203719542/Golpa_Shere_Naagofteh_ghadimusic_blogsky_com_.jpg
گلپا - شعر ناگفته
Golpa - Shere Naagofteh

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



شعر و آهنگ: فضل الله توکل


هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد
به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم
شب شدو باران اشکم تازه شد شوقه دیدار تو بی اندازه شد
گم شدم در خود که پیدایت کنم قصه ی امروز و فردایت کنم
میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها
مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان با دلی افسرده حالی پریشون
سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم ای فراموشم نکرده سهل و آسان
هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد
دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد
به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم
تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم
شب شدو باران اشکم تازه شد
شوقه دیدار تو بی اندازه شد
گم شدم در خود که پیدایت کنم
قصه ی امروز و فردایت کنم
میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها
تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها
مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان
با دلی افسرده حالی پریشون
سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم
ای فراموشم نکرده سهل و آسان


 

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 7.45

مدت: 8:07


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد