:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام دیونگی با تو


حال خوبیه، دیوونگی با تو
چقدر دوست دارم دیوونگی هاتو

امین رستمی دیوونگی با تو
امین رستمی - دیوونگی با تو
Amin Rostami - Divoonegi Ba
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



دنیامون آرومه چشمات روبرومه کی چشماش مثل تو اینقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم دوتا دستاتو میگیرم , من زندم چون واسه چشمات میمیرم

واسه چشمام میخونی , طب عشقو به اسونی دردامو از همه بهتر میدونی

فقط با تو میخام بارونی شه هوای چشمام , تویی تنها نقطه روشن این روزام

حال خوبیه دیوونگی با تو چرا دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیوونگی داره


دوست دارم دارم دلو به دلتو میسپارم تنها بودم تنها حال تورو تو دلم دارم

دوتا عاشق مثل هم دوتا دیوونه ی بی آزار حالشون خوبه بی دلیل دوتا دیوونه

دوتا بیمار

حال خوبیه دیوونگی با تو چرا دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیوونگی داره

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی


دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 2.76

مدت: 3:00



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد