:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام درگیر ظاهر


شاید دیگه تو رو نخوام، دور تو هم خط بکشم
برم به دنبال کسی، که از تو خیلی بهتره

رضا صادقی

رضا صادقی - درگیر ظاهر

Reza Sadeghi - Dargire  Zaher

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ..



شاید به چشم تو نیام، با ظاهر همیشگیم
شاید دیگه خسته شدی، ازین همه دل سادگیم

شاید به چشم تو نیام، اینجوری که هستم باهات
حس می کنم که این روزا، عادی شدم دیگه برات

قدر این احساس رو بدون، درگیر ظاهرم نباش
هر خوبی رفته بعد اون، هیشکی نیومده به جاش

قدر این احساس رو بدون، درگیر ظاهرم نباش
هر خوبی رفته بعد اون، هیشکی نیومده به جاش

نگاهت رنگ رفتنه، انگاری دوس داری بری
عوض شده حست به من، دنبال حفظ ظاهری

میخوای که تغییر بکنم، یه شکل تازه تر بشم
جلب توجه کنم و از هر نظر بهتر بشم

نمیدونی به خاطرت، یه خورده امروزی بشم
شاید دیگه تو رو نخوام، دور تو هم خط بکشم

برم به دنبال کسی، که از تو خیلی بهتره
یادم بره این حسمو، بی تو بهم خوش بگذره

برم به دنبال کسی، که از تو خیلی بهتره
یادم بره این حسمو، بی تو بهم خوش بگذره

قدر این احساس رو بدون، درگیر ظاهرم نباش
هر خوبی رفته بعد اون، هیشکی نیومده به جاش

قدر این احساس رو بدون، درگیر ظاهرم نباش
هر خوبی رفته بعد اون، هیشکی نیومده به جاش


دریافت: picofile

کیفیت:128
حجم: 3:79

مدت:4:19

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد