:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ حصار از سعید فرقان


زل میزنی به چی حرفی بزن گلم
با واژه هات بزار دنیام تازه شه
از زندگی بگو تا مال ما بشه

http://s3.picofile.com/file/7973963866/Aks_Mojod_Nist_ghadimusic_.jpg
سعید فُرقان - حصار
Saeed Forghan - Hesar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



 

این روزها که تو حرفی نمیزنی
من تشنه ی توام اما تو یخ زدی
این روزها فقط تر میشه گونه هام
وقتی که ساکتی مثل دیونه هام

این گوشه ی اتاق زل میزنی  به چی
با این همه سکوت فکر میکنی به کی
دنیای من فقط اندازه ی توهه
بشکن حصارتو دنیام سد شده
هرچی شده بگو من تشنه ی توام
زل میزنی به چی حرفی بزن گلم
با واژه هات بزار دنیام تازه شه
از زندگی بگو تا مال ما بشه

این روزها که تو حرفی نمیزنی
من تشنه ی توام اما تو یخ زدی
این روزها فقط تر میشه گونه هام
وقتی که ساکتی مثل دیونه هام
هرچی شده بگو من تشنه ی توام
زل میزنی به چی حرفی بزن گلم
با واژه هات بزار دنیام تازه شه
از زندگی بگو تا مال ما بشه



دریافت: picofile

کیفیت: 192
حجم: 4:20

مدت: 3:03

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد