:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه


دانلود آلبوم زیبای اسمش عشقه از مرتضی پاشایی
+ تمامی کاورهای آلبوم در ادامه مطلب ...

مرتضی پاشایی اسمش عشقه
زنده یاد مرتضی پاشایی - اسمش عشقه
Morteza Pashaei - The Name is Love
دانلود آلبوم + متن های آلبوم در ادامه مطلب ...
دانلود آلبوم اسمش عشقه به صورت یکجا و تکی در ادامه مطلب ...



دریافت به صورت یکجا: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: اسمش عشقه
حجم:51:1

پسورد: ندارد



دانلود آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی به صورت تکی:

1. دانلود آهنگ حس جدید مرتضی پاشایی
2. دانلود آهنگ اسمش عشقه مرتضی پاشایی
3. دانلود آهنگ عاشقترین مرتضی پاشایی
4. دانلود آهنگ اشکام جاریه مرتضی پاشایی
5. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی
6. دانلود آهنگ هم نفس مرتضی پاشایی
7. دانلود آهنگ خجالتی مرتضی پاشایی
8. دانلود آهنگ یه لحظه مرتضی پاشایی
9. دانلود آهنگ ادعا مرتضی پاشایی
10.
دانلود آهنگ حالا حالاها مرتضی پاشایی
11. دانلود آهنگ اسمش عشقه ورژن2 مرتضی پاشایی

کاورهای آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی:

 
      http://s6.picofile.com/file/8206747684/Morteza_Pashaei_Esmesh_Eshghe_ghadimusic_blogsky_com_.jpg


متنهای آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی:


متن آهنگ حس جدید مرتضی پاشایی

متن آهنگ اسمش عشقه مرتضی پاشایی


متن آهنگ عاشقترین مرتضی پاشایی


از ترس اینکه شاید تو دیگه دوسم نداری قلبم مریضه
این گریه کردن معنی نداره اشکام رو شونت باید بریزه
آرامشم شو حالم خرابه غیر تو دیگه کاری ندارم
تنها ترینم تنها بیا که تنهاییمو تنها بذارم

با اینکه عطر پیرهنم میمونه روی پیرهنت
یادت نمیمونه منو وقتی همه میشناسنت
عاشقترینتم / عاشقترینتم
با من غریبی میکنی کار عجیبی میکنی
میگی شروع رابطه س عشقم این عشقه یا هوس
عاشقترینتم / عاشقترینتم

هیچوقت نمیشه تو این هیاهو از حال چشمات سر در بیارم
فکر منم باش امشب دوباره چشام میسوزه سردرد دارم

من خواب دیدم بارون گرفته تعبیر خوابم باید تو باشی
این جاده شاید با من شروع شه اما هنوزم تو انتهاشی

با اینکه عطر پیرهنم میمونه روی پیرهنت
یادت نمیمونه منو وقتی همه میشناسنت
عاشقترینتم / عاشقترینتم
با من غریبی میکنی کار عجیبی میکنی
میگی شروع رابطه س عشقم این عشقه یا هوس
عاشقترینتم / عاشقترینتم




متن آهنگ اشکام جاریه مرتضی پاشایی


متن آهنگوقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی


متن آهنگ هم نفس مرتضی پاشایی

بگو بگو هم نفسم تو بگو
چرا دیگه با دلم راه نمیای
قهر میکنی میری تنها میشم
هیچ جوری ام که کوتاه نمیای
بهونه میگیری میگیره دلم
تو میبینی که پیش تو گیره دلم
میری که بگم نرو عاشقتم
میری که بدونی اسیره دلماگه نمیدونی درگیره عاشقی ام
نمیدونی که یادم رفته کی ام
نمیدونی تکیه کلام منی
نمیتونی از من دل بکنی
بیا که هوا پس تو دل من
بیا که شده جادو دل مندوست دارمت نمیگم که نری
خوب بلدی دلمو ببری
حیفه نگا نکنی تو چشام
خنده نمیمونه روی لبام
هر چیو دیگه بهونه نکن
این دل پاک و دیوونه نکن
از تو به من یه اشاره بسه
تا دل من به جنون برسهمگه نمیدونی درگیر عاشقی ام
نمیدونی که یادم رفته کی ام
نمیدونی تکیه کلام منی
نمیتونی از.من دل بکنی
بیا که هوا پس تو دل من
بیا که شده جادو دل مناگه نمیدونی درگیر عاشقی ام
نمیدونی که یادم رفته کی ام
نمیدونی تکیه کلام منی
نمیتونی از من دل بکنی
بیا که هوا پس تو دل من
بیا که شده جادو دل من




متن آهنگ خجالتی مرتضی پاشایی
چی میخوای از دلم چجوری راحتی
چیه تو چشمای توی خجالتی نکنه باز بگی
تورو دوست ندارم دل من عاشقه دل تو با منه
دیگه نذار چیزی دلتو بشکنه
مگه چی کم دارم واسه تو کم بزارممن به تو دل خوشم نرو
خیلی دوست دارم تورو
پای توام تا پای جون
عمر منی پیشم بمون
بد به دلت نذار بیاد
قربون اشک و گریه هات
جون منو ازم بگیر
زندگی کن برام نمیرحال و هوای من هوای من
حال و هوای من به سرت اومده
بارون عاشقی چشاتو نم زده
نذار به سادگی دلت ازم بگیرهبذار تموم عمر با تو سفر کنم
نشه یه ثانیه نباشی سر کنم
میدونی میدونم حس مون بی نظیرهمن به تو.دل خوشم نرو
خیلی دوست دارم تورو
پای توام تا پای جون
عمر منی پیش من بمون
بد به دلت نذار بیاد
قربون اشک و گریه هات
جون منو ازم بگیر
زندگی کن برام نمیر
من به تو دل خوشم نرو
خیلی دوست دارم تورو


متن آهنگ یه لحظه مرتضی پاشایی


یه لحظه اگه دوباره بشی مثل اون روزا چی میشه
اگه دوباره چشات واسه دیدنم ابری شه چی میشه
یه لحظه اگه نگاه کنی حس کنی کند شدم از ریشه
اگه بخوای همه چی آخه ساده عوض میشه
چی میشه
اگه تو بخوای میشه دوباره عاشقم کنی
میتونی باز با یک نگاه تو غمامو کم کنیمیدونم میتونی باز بشی مثل گذشته بگو آره
دیوونه اونی که روبروته آخه خیلی دوست داره
یه لحظه اگه نگا کنی میبینی چی به سرم اومد
میبینی چی سر این دل ساده در به درم اومد
اگه تو بخوای میشه دوباره عاشقم کنی
میتونی باز با یک نگاه تو غمامو کم کنییه لحظه نمیدونی چه بده دستام از تو جدا میشه
توی دلم عجب آتیش سردی به پا میشه چی میشه
یه لحظه اگه تو جای من این همه غم تو دلت باشه
اگه یه ذره از این همه حس تو.دلت جا شه چی میشه
اگه تو بخوای میشه دوباره عاشقم کنی
میتونی باز با یک نگاه تو غمامو کم کنی




متن آهنگ ادعا مرتضی پاشایی


من اونی ام که سایه هم نداشت
دلش رو تو کوچه جا گذاشت
همون که تو دلش غمارو کاشت
غیر از این سکوت چیزی برنداشت
من اونی ام که گریه میکنه
همون که بغض ول نمیکنه
همون هیشکی باورش نکرد
اشک و عاشق رو میکنهصدام که سر به آسمون کشید
دلایه عاشق به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند
که قلب ساده مو اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد
آخرش نشد که یاد من بره
آسمون باورش نشد کبوترش نشد
دوباره بپرهمن اونی ام که خیره رو دره
خوشی شو میده غصه میخره
که حالش از همیشه بدتره
دل نمیده و دل نمیبره
کسی که با کسی قدم نزد
تو خونه عکسی غیر غم نزد
سری به قلب عاشقم نزد
اون که رو دلم.زخم کم نزد
صدام که سر به آسمون کشید
دلایه عاشق به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند
که قلب ساده مو اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد
آخرش نشد که یاد من بره
آسمون باورش نشد کبوترش نشد
دوباره بپره


متن آهنگ حالا حالاها مرتضی پاشایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد