:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ افسون از کوروس سرهنگ زاده


کاش تو هم حال مرا داشتی، سینه ای از کینه جدا داشتی
در قفس سینه خود جای دل، شعله ای از عشق و وفا داشتی


کوروس سرهنگ زاده
کوروس سرهنگ زاده - افسون
Kouros Sarhangzadeh - Afsoon
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


کاش تو هم حال مرا دشتی
سینه ای از کینه جدا داشتی
در قفس سینه خود جای دل
شعله ای از عشق و وفا داشتی


شیرین چو رویایی
افسون سراپایی
خوابی و در چشمم هرگز نمیایی

من اسیر و افسونت شوم .... الهی
واله و مفتونت شوم .... الهی

لیلی زمانه ای بیا که من هم
شیدا و مجنونت شوم الهی

میروی و چون بختم از برم گریزانی
غافل از غم عشقی حال من چه میدانی

شیرین چو رویایی
افسون سراپایی
خوابی و در چشمم هرگز نمیایی

مستی شبانگاهی
همچو پرتو ماهی
تا سحر نمی مانی
عمر من ... چه کوتاهی

شیرین چو رویایی
افسون سراپایی
خوابی و در چشمم هرگز نمیایی

من اسیر و افسونت شوم .... الهی
واله و مفتونت شوم .... الهی

لیلی زمانه ای بیا که من هم
شیدا و مجنونت شوم الهی

شیرین چو رویایی
افسون سراپایی
خوابی و در چشمم هرگز نمیایی





دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 2:83

مدت: 3:31

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد