:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ به تو چه از متین 2 هنجره


به توچه آخه به تو چه، تو چی میفهمی از عشق
توچه میفهمی از درد، تو چه میفهمی از دلی که شکسته

متین 2 حنجره
متین دو هنجره - به تو چه
Matin 2 Hanjareh - Be To Che
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ این چه جهانیست از همای و مستان


این چه جهانیست که نوشیدن می نارواست؟
این چه بهشتیست در آن خوردن گندم خطاست؟

http://s3.picofile.com/file/8210278850/Parvaz_Homay_In_Che_Jahanist.jpeg
پرواز همای و گروه مستان - این چه جهانیست؟
Parvaz Homay - In Che Jahanist
با کیفیت بالا (320)
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ همزبون از جمشید


بیا بیا پیشم نازنین، تو رو خدا ترکم نکن
رو راست تر از من کسی نیست، عشقمو باور بکن

جمشید
جمشید - همزبون
Jamshid - Ham Zaboon

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ همه چی آرومه از حمید طالب زاده


تشنه ی چشماتم، منو سیرابم کن
منو با لالایی، دوباره خوابم کن
بگو این آرامش،  تا ابد پا برجاست

حمید طالب زاده همه چی آرومه
حمید طالب زاده - همه چی آرومه
Hamid Talebzadeh - Hame Chi Aroome
با کیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ ارمان ارمان از محسن میرزا زاده


اوره آسمین اَرمان اَرمان دگورمژن دگورمژن
کریه برخان خاده جان دبارژن


محسن میرزاده
محسن میرزاده و یلدا عباسی - اَرمان اَرمان

Mohsen MirzaZadeh - Arman Arman

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ مرغ سحر از محمدرضا شجریان


 مرغ ســحر ناله سر کن
داغ مرا تازه تر کن
زآه شرر بار، این قفس را

محمد رضا شجریان
استاد محمدرضا شجریان - مرغ سحر
Mohammad-Reza Shajarian - Morghe Sahar

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ عشق من باش از بهنام صفوی


عشق من باش، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
هی دیوونه، دوستت دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم

بهنام صفوی عشق من باش
بهنام صفوی - عشق من باش
Behnam Safavi - Eshghe Man Bash

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دیدار از سعید پور سعید


منو دیدی روتو بر گردوندی، باز دل عاشقم رو سوزوندی
با چه شوقی اومدم به سوی تو، ولی چشمای منو گریوندی

سعید پور سعید
سعید پور سعید - دیدار
Saeed Poor Saeed - Didar

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دور آخر از محسن چاوشی


هر روز عمرم از دیروز بدتره، عمری که هر نفس بی غم نمی گذره
دلگیر و خسته ام بی روح ساکتم، نبضم نمی زنه پلکم نمی پره

محسن چاوشی
محسن چاوشی - دور آخر
Mohsen Chavoshi - Dore Akhar

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ رضا رضا از گروه سرود آباده


دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی
من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی
قربون صفات برم از راه دوری اومدم
جای دوری نمی ره اگه به من نگاه کنی

رضا رضا
گروه سرود آباده - رضا رضا
Gorohe Sorode Abadeh - Reza Reza

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ گل ارکیده از ایلیا منفرد


شاخه ای تکیده، گل ارکیده
با چشمای خسته لبهای بسته
غم تو روی چشماش آروم نشسته

ایلیا منفرد
ایلیا منفرد - گل اُرکیده
Ilya Monfared - Gole Orkide

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

ادامه مطلب ...