:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ عشق من باش از بهنام صفوی


عشق من باش، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
هی دیوونه، دوستت دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم

بهنام صفوی عشق من باش
بهنام صفوی - عشق من باش
Behnam Safavi - Eshghe Man Bash

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

خوب من
میخوامت
آرزومه بیام تو خوابت
عزیزم
بخندی
بشم محو صورت ماهت
دوست دارم
بمیرم
اما اون اشکاتو نبینم
بردی تو
دیگه قلب من
میخوام اون دستاتو بگیرم

عشق من باش
جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
هی دیوونه
دوستت دارم
نیمتونم از تو چشم بردارم

عشق من
با تو شادم
آخه نمیری تو از یادم
روزی که
تورو دیدم
دلمو به دل تو دادم
حالا من
میدونم
بی تو یه لحظه نمیتونم
تا دنیا
باشه پابرجا
به پای عشقت میمونم

عشق من باش
جون من نباش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
هی دیوونه
دوستت دارم
نمیتونم از تو چش بردارم
برای داشتنه تو حتی واسه یه لحظه
جونمو زندگیمو بدم بازم میرزه
دلم میلرزه
عشق من باش
جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
هی دیوونه
دوستت دارم
نمیتونم از تو چشم بردارم
عشق من باش...



دریافت: picofile

کیفیت: 192
آلبوم: عشق من باش
حجم: 4:34

مدت: 3:09


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد