:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ همزبون از جمشید


بیا بیا پیشم نازنین، تو رو خدا ترکم نکن
رو راست تر از من کسی نیست، عشقمو باور بکن

جمشید
جمشید - همزبون
Jamshid - Ham Zaboon

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

ستاره ای به چشم من در آسمان هستیم
سیه شود بدون تو پناهگاه مستیم
خدا شدی . صدا شدی . بهار با صفا شدی
تویی که چون مقدسی . حضور آشنا شدی
یه دل و یه عاشق و یه همزبون
دو تا دست گرم و قلب مهربون
شده آرزوی روزگار من
به خدا این شده انتظار من
دل من چیز زیادی نمیخواد
به خدا فقط یه آشیون میخواد
یه دل عاشق و مهربون میخواد
یه شب از شبای عمرم تو رو از خدا میگیرم
بی تو مبهوتم و خسته . با تو من جلا میگیرم
بیا بیا پیشم نازنین . تو رو خدا ترکم نکن
رو راست تر از من کسی نیست . عشقمو باور بکن
حرف من فقط یه خواهشه . بیا با دلم سر بکن
واسه یه بارم که شده حرفمو باور بکن
تو نگاهت یه ترانه است
واسه فردام یه بهانه است
شعر خوب زندگیمه . همه حرفات
قوت قلبمه ای گل . ته چشمات
واسه من شیرین و نازه همه کارات . همه حرفات
بیا بیا پیشم نازنین . تو رو خدا ترکم نکن
رو راست تر از من کسی نیست . عشقمو باور بکن
حرف من فقط یه خواهشه . بیا با دلم سر بکن
واسه یه بارم که شده حرفمو باور بکن
یه دل و یه عاشق و یه همزبون
دو تا دست گرم و قلب مهربون
شده آرزوی روزگار من
به خدا این شده انتظار من
دل من چیز زیادی نمیخواد
به خدا فقط یه آشیون میخواد
یه دل عاشق و مهربون میخواد
یه شب از شبای عمرم تو رو از خدا میگیرم
بی تو مبهوتم و خسته . با تو من جلا میگیرم
بیا بیا پیشم نازنین . تو رو خدا ترکم نکن
رو راست تر از من کسی نیست . عشقمو باور بکن
حرف من فقط یه خواهشه . بیا با دلم سر بکن
واسه یه بارم که شده حرفمو باور بکن


دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: خوش آمدی
حجم: 6:39

مدت: 6:58

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد