:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ خدا یکی یار یکی از السید


خدا یکی یار یکی، دل یکی دلدار یکی
هرکس یه یاری داره، برو بیایی داره

السید
السید - خدا یکی یار یکی
Elcid - Khoda Yeki Yar Yeki

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دیوانه من از فریدون فروغی


پروانه ی من، پروانه ی من، بی تو چه کنم مستانه من
 اوای تو شد، هم نغمه من
ای لاله من، بردی دل من

فریدون فروغی زندون دل
زنده یاد فریدون فروغی - دیوانه من
Fereidoon Foroughi - Divaneh Man

با کیفیت بالا iTunes

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ خاک از امیر آرام


در چین و خُتن ولوله از هیبت ما بود
در مصر و عدن غلغله از شوکت ما بود
در اندلس و روم عیان قدرت ما بود
غرناطه و اشبیلیه در طاعت ما بود

امیر آرام
امیر آرام - خاک
Amir Aram - Khak

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ آخر هفته از آرتوش


این آخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

آرتوش یه نگاه
آرتوش - آخر هفته
Artoosh - Aakhareh Hafteh

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ پرنده از ایرج


من یه پرنده م، آرزو دارم تو باغم با شی
من یه خونه ی تنگ و تاریکم، کاشکی تو بیای چراغم باشی

ایرج - پرنده
ایرج - پرنده
Iraj - Parandeh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ پشیمانم از همای


من امشب گوشه میخانه می مانم
که داد از ساغر و پیمانه بستانم

همای سرزمین بی کران
پرواز همای و گروه مستان - پشیمانم
Parvaz Homay - Pashimanam

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ عزیزم از سعید پور سعید


عزیزم ، دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات، امان از شب چشمات

سعید پور سعید - عزیزم
سعید پور سعید - عزیزم
Saeid Poursaeid - Azizam

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ میخونه از امیر رسایی


حالا کنج میخونه ها با یاد تو می می زنم
دیگه مثل دیوونه ها می خونم و نی می زنم


امیر رسائی - میخونه
امیر رسائی - میخونه
Amir Rasaei - Meykhooneh

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ گریه نکن از فرزین


قسمت میدم پشت سرمن من مسافر گریه نکن
گریه نکن گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن

 فرزین گریه نکن
 فرزین -  گریه نکن
Farzin - Gerye Nakon

با کیفیت بالا iTunes

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دفتر مشق از احسان فرامرزی


صدا صدای بارون، بارون اشکای من بود
که میزد پشت شیشه، بازم شعر و ترانه
زده تیشه به ریشه

احسان فرامرزی دفتر مشق
احسان فرامرزی - دفتر مشق
Ehsan Faramarzi - Daftare Mashgh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ رنگ زندگی از سروش


نمیشه از تویک لحظه جدا شم، که بی تو زندگیم رنگی نداره
تو خورشیدی به داد من رسیدی، زمستونم با تو رنگ بهاره

سروش یه دنیا
سروش - رنگ زندگی
Soroush - Range Zendeg

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ شد خزان از جواد بدیع زاده


ستم به یاران تا چند، جفا به عاشق تا کی
نمی کنی ای گل یک دم یادم
که همچو اشک از چشمت افتادم

جواد بدیع زاده
زنده یاد سید جواد بدیع زاده - شد خزان
Javad Badizadeh - Shod Khazan
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دو دونه از احمدرضا نبی زاده


غافل از رنگ گلامون، غم فردای دلامون
توی خاک زیر یه بارون، توی باغ روی زمین
گل اون شد گل سرخ، گل من زرد و غمین

احمد نبی زاده یه روزی
احمدرضا نبی زاده - دو دونه
Ahmadreza Nabizadeh - Dodooneh

با کیفیت بالا iTunes

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...