:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ رنگ زندگی از سروش


نمیشه از تویک لحظه جدا شم، که بی تو زندگیم رنگی نداره
تو خورشیدی به داد من رسیدی، زمستونم با تو رنگ بهاره

سروش یه دنیا
سروش - رنگ زندگی
Soroush - Range Zendeg

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 ترانه سرا ( Marjan Raad )
 آهنگ ساز : ( Yaqoob )
 تنظیم : ( Yaqoob )


نمیشه از تویک لحظه جدا شم

که بی تو زندگیم رنگی نداره

تو خورشیدی به داد من رسیدی

زمستونم با تو رنگ بهاره

عشق من تا که تو رو دیدم ناز چشماتو خریدمواسه ی بودن با تو از همه دنیا بریدم

تو اون عشقی که من خوابشو دیدم

تو بیداری به آرزوم رسیدم

تو گل بودی شکفتی در کنارم

به دنبال تو من پروانه بودم

عشق من تا که تو رو دیدم ناز چشماتو خریدمواسه ی بودن با تو از همه دنیا بریدم

نمیشه از تویک لحظه جدا شم

که بی تو زندگیم رنگی نداره

تو خورشیدی به داد من رسیدی

زمستونم با تو رنگ بهاره

عشق من تا که تو رو دیدم ناز چشماتو خریدمواسه ی بودن با تو از همه دنیا بریدم

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: یه دنیا
حجم: 9:47

مدت: 4:08

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد